5 Mayıs 2018 Cumartesi

Güneşin Kızkardeşi ve Çok Ağladım

Bazı şarkıları ilk duyduğumda ya müziği, ya sözleri ya da yorumu dikkatimi çeker ve yeniden dinlerim. Buraya eklediğim iki şarkıyı ise hem söz, hem yorum, hem müzik hem de video olarak beğendim ve ard arda onlarca kez hatta günlerce takıntılı dinledim -dinliyorum-, izledim -izliyorum-. Gökçe Kılınçer'in Güneşin Kızkardeşi adlı şarkısını ilk olarak Kasım 2016'da 'Cesur ve Güzel' dizisindeki Sühan'ın koşu sahnesinde duydum. Sonrasında sürekli Gökçe Kılınçer'in albümünü dinledim.  Bu şarkıyla birlikte Aşk Beni Bulunca ve Ne tadı Var Bu Dünyanın favorilerim.



🎶GÜNEŞİN KIZKARDEŞİ Ucu yok bucağı yok Sarmıyor dünya Bana mı dar? Sen orda, ben de burda Dağıldık yer yer Neyim mi var? Koyma beni koyma Burda bu yerlerde Kalmam bu şehirde Sevgi bizi bekler! Günüm yok gündüzüm yok Aşım var binbir, tadı mı var? Sarıyor her bir yanı Sanrılar bir bir, neyim mi var? Böyle sevilmez ki, şefkat verilmez ki Yansın içim yansın, sensiz edilmez ki Yollar aştım bitmez, aşklan! Sor dedi yollar bana, adında binbir tadı mı var? Özledim ben çok onu, toplandım bir bir param da var. Sayma beni sayma burda bu yerlerde Kalmam bu şehirde sevgi bizi bekler. 🎧

Son günlerde ise Tarkan'ın son albümündeki Çok Ağladım adlı şarkısı youtubeda sürekli izleme döngüsünde. Aslında Tarkan'ın albümü çıktığında pek çok kez tüm şarkıları dinledim ve bu şarkıyı videosu olmadan da sevmiştim. Videoda Gökçe Kılınçer'inki gibi gece yürüme sahnelerine yer verilmiş. Londra'da çekilen ilk videoda arka planda insanlar arabalar, hareketlilik ve bol ışık görülürken, ikincisi daha karanlık, daha ıssız ve neredeyse insansız. Tarkan gecenin ilerleyen saatlerinde boş sokaklarda, otoyollarda daha sonra ise ormanlık alanda şarkı söyleyerek yürüyüp, dalgalı denize ulaşıyor. Kentte yürüyerek yalnız dolaşan flaneur 💙🚶 ilgimi çektiği için bu videoları beğenmiş olabilirim 😊. Hem videolar hem de şarkıcılar son derece cool, sofistike. Görüntüler etkileyici. Söz, müzik, yorum, sanatçı, video bütün olarak bakıldığında başarılı, duygu uyandırıcı, güçlü ve samimi.


🎵 ÇOK AĞLADIM Haykırsam Duyup gelsen uzaklardan Dokunsam bi Son bi kez sana dokunsam Sarılsam Hayallerime sarılsam Uzansam bi Yanıbaşına uzansam Bildiğin gibi değil hiç Çok ağladım Ne çok ağladım Silinmiyor hatıralar Anladım Bıraktığın gibi değilim hiç Çok ağladım Ne çok ağladım Unutulmuyor yaşananlar Anladım Durdursam Zamanı geriye alsam Buluşsak bi Kollarımdan ayrılmasan Kavuşsam Rüyalarına çağırsan Uyansam bi Yanıbaşında uyansam Bildiğin gibi değil hiç Çok ağladım Ne çok ağladım Silinmiyor hatıralar Anladım Bıraktığın gibi değilim hiç Çok ağladım Ne çok ağladım Unutulmuyor yaşananlar Anladım Keşkelerim olmasaydı Özler miydim bu kadar seni ? Hiçbir zaman affetmedim kendimi Nereye gitsem Yanımda götürdüm hasretini Eski ben değilim inan Sadece bir yarim insan  🎵
Söz: Ayça Z. Aydın (Miya)   Müzik: Murat Matthew Erdem 
Aranjör: Ozan Çolakoğlu  Yönetmen: İrfan Yıldırım

0 comments :

Yorum Gönder



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...