2 Nisan 2011 Cumartesi

Sarelle Bitter Nutella'yı Geçer Mi?

Uzun yıllar tartışmasız birinci sırada nutella vardı benim için. Kıvamı ve lezzetiyle bayıldığım bir tattı. Kavanozdan kaşık kaşık yemezdim, ekmek üzerine sürerdim hep. Yaklaşık bir yıl önce Sarelle Bitter ile tanışınca benim gibi ısrarla % 70 üzeri kakaocu biri için Nutella'nın pabucu dama atıldı. Sarelle Kakaolu Fındıklı Bitter Çikolatalı Ezme daha yoğun kakao ve daha az şeker oranıyla vazgeçilmezim oldu bile. Yeni görünümü harika olsa da Nutella'yı geçen bir tat buldum. Çikolatalarda % 70 üzeri kakaolu dışındakiler çok şekerli geliyor. Sarelle Bitter'de kakao oranı  % 70'in altında ama tat olarak fark edilmiyor. Kardeşimin yurtdışından getirdiği çikolatalar kadar olmasa da Ülker Napoliten Bitter de fena değil. Üzerinde kakao kuru maddesinin minimum % 65 olduğu yazıyor. Ancak bu çikolata pek bulunmuyor, talep yok sanırım. Oysa % 80 kakao oranlı  üretilse harika olurdu :)

Çikolata Aşkına
% 70 ve % 85 Bitter Çikolata

*****Bu sayfadaki yazının ve fotoğrafların tüm hakları yazara aittir. Sadece kaynak gösterilerek, yazar adı ve orijinal sayfanın aktif linki belirtilerek alıntı yapılabilir ve paylaşılabilir. Nalan Yılmaz adıyla tüm yazılar 'Creative Commons Attribution Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Unported License' altında tescillidir.   2008-2017 Creative Commons License

5 yorum :

  1. bu sarelle zaten bu ürüne yani krem çikolataya ismini vermiştir malum nutella sonradan geldi. Yıllar önce sarellenin butik dükkanları vardı popüler olmuştu ve ben o kocaman çikolata çeşmesinden sarellenin dökülüşünü hayranlıkla izlerdim,ne muhteşem bir görüntüydü :) Bu görüntünün beni çok etkilemesinin altında yatan neden çocukken tüpler içinde satılan sarelleyi çok sevmemdi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de hatırlıyorum tüpte satılanları :)

      Sil
  2. O GÖRÜNÜMLÜ NUTELLA TÜRKİYEDE SATILIYOR MU?

    YanıtlaSil
  3. Fotoğraftaki Nutella'yı İstanbul'da görmedim henüz.

    YanıtlaSil
  4. Nedir bu çikolata sevgisi arkadaş...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...